طبیعی بهتره من پسر اولمو طبیعی زایمان کردم خیلی بهتر بود
طبیعی با اپیدورال
طبیعی🫦
صددرصد سزارین فوبیا طبیعی دارم🙄
سزارین
سزارین دوست دارم دکتر خودم احتمال داد چون آی وی اف هستم تازه دنبال اینم با بی هوشی انجام بدن برام نه بی حسی 😄
من زایمان اولمه والا از هردوتاش میترسم😂🥲🥲 🫣🫣🫣
طبیعی با اپیدروال یا گاز بی دردی
سزارین
اصلا به طبیعی نمیتونم فک کنم🫠
والله من سزارین میگم سرکلاژی هم هستم شیاف و امپول استفاده میکنم فک نکنم طبیعی بتونم
سزارین
سزارینم❤
زایمان دوم سزارین
طبیعی
سزارین
من اول طبیعی شدم بازم طبیعی میکنم
طبیعی 😁🖐
طبیعی 🪽🤰🏻🤍
چرا طبیعی رو دیسلایک گذاشتی 😅🤰🏻
طبیعی رو ترجیح میدم تا سزارین 🙂
سزارین
من زایمان اولم طبیعی بود
اینم دوس دارم طبیعی باشه
ولی الان سونو دادم هم بچه بریجه هم جفت پایین
بارداری دوم هستم و سزارین و خیلی راضیم
طبیعی 😀
پن خودم دوست دارم طبیعی اما به دلایل پزشکی مجبور به سزارین هستم
سزارین
منطبیعی رو ترجیح میدم❤️
سزارین
من که فکر کنم سزارین باشم چون هم آی وی افم هم احتمال زایمان زودرس دارم به خاطر جفت پایینم
طبیعی
سزارین
سزارین
سزارین
سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.