از دل درد فکر میکنی گشنشه
هر یکساعت و نیم و میخواد بیست دقیقه میخوره
خب دلت نمیاد عوضش بچت هم پرخور میشه هم رفلاکسی صد درصد نمیخای ک اذیت شه پس بهتره مراقب باشی یجاهایی ما مامانا باید پا رو دلمون بزاریم ک بچه بد نشه
من هر وقت دخترم خودش بخواد میدم، چون خیلی ولع مکیدن داره و اضافهتر از معدهاش میخوره و بالا میاره
من هر دو ساعت قبلا مثل بچه شما بود یکسره شیر میخورد بالا میآورد دیگه بهش پستونک میدم بهتر شده
پستونک بده
نباید زیاد بدی شاید کولیک داشته باشه چون دخترم منم همینجوره همش دلش میخاد سینم تو دهنش باشه مک بزنه هر دو ساعت ی بار شیر خودتون بهش بده
زیاد میدی رفلاکس میگیره
شیر نمیخواد ولع مکیدن داره باید هردوساعت بدیش تو فاصله این دو ساعت بهش پستونک بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.