۶ پاسخ

خب خودت بکش چربش کن.هی باید بکشی که دیگه نچسبه.بعد یک سالگی اوکی میشه.

من پسرم رو ۷۰ روزگی ختنه کردم دکتر میگفت باید ویتامین آ بزنی و هر روز چرب کنی با دستت از اون حالت در بیاری گفت تا یک‌سالگی باید اینکار رو کنین

مجید رهبری خودش دکتر خوبیه ،هر روز باید چرب کنی

ببر بادبرین

با پماد ویتامین آ چشمی تا حداقل یکسالگی باید هرروز چرب کنی

کدوم دکتر بردین؟

سوال های مرتبط