۳ پاسخ

شما ک بچت الان توی اوج کولیک هس بهش بده گناه داره اروم میشه

من میدادم خوب بود دیگ داره میره تو ۴ ماه نمیدم بهش ولی از ماه اول تا ۳ ماه خیلی خوب بود سریع اروم میشد الان گریپ رو امتحان میکنم یکم جواب میده

من ی ماه دادم خوب بود

سوال های مرتبط