ببلاک arچطوره برای رفلاکس‌‌و‌وزن دهی؟

۴ پاسخ

من میدم راضی بودم ۱ کیلو ب بالا وزن داد

والا من 3بار دادم دخترم خیلی بی قراری کرد

من بیومیل arمیدم هم وزن دهی خوبه هم رفلاکس

ببلاک ای آر عالیه واسه رفلاکس چون از همه شیر خشکا غلیظ تره
من همه ما کی انتخاب کردم

سوال های مرتبط

مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان ویهان گلی👼🏻🩵 مامان ویهان گلی👼🏻🩵 ۷ ماهگی