آنومالی با بیمه هست یا بدون بیمه

۴ پاسخ

من رفتم با بیمه قرار داد نداشت کامل آزاد شد

البته من تکمیلی دارم

بستگی داره ب بیمه
من رفتم قرار داد انلاین نداشتن بهم فاکتور دادن ک بیمه بهم بده پولو
ی سونو ولی دوهفته پیش رفتم یجا دیگ رفتم ک با بیمه ایران قرارداد داشتن 1850 پول سونو بود که من 400 دادم

بستگی به جایی که میری داره تحت پوشش باشه یا نه
من برای ان تی رفتم حدود ۴۰۰ تومن فرقش بود با بیمه

سوال های مرتبط

مامان رایان🩵🍼 مامان رایان🩵🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامانِ پِندار🩵🐣 مامان مامانِ پِندار🩵🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری