۴ پاسخ

فشار بستگی بع این داره که چند باشع اگه بالا باشه بیاد پایین اذیت میشی اما من سرگیحه دارم دائم نمیدونم چمه

اگه همیشه بالاتره آره ممکنه اذیت بشی.ولی من کلا فشارم ۹و تقریبا بدنم عادت کرده به این فشار (نظر پزشک)

من فشارم همیشه ۱۰ هستش

اره تقریبا پایینه
خیلی زیاد نه
ولی خوب….

سوال های مرتبط