دخترا بچه ۳کیلو تپل مپله یا ن؟؟؟😄🫠

۱۹ پاسخ

پسر من ۳۱۲۰ دنیا اومد خیلی ریز بود الان تازه وزن داره میگیره بهتر شده خداروشکر

متوسطه

نوزاد که به دنیا میاد کلا ریز هست معمولا بین ۲۷۰۰ تا ۳۵۰۰ برای همین فرق چندانی رو متوجه نمیشی تا یکماه صبر کنی متوجه تپلی بودنش میشی . من خواهر زادم به دنیا اومد ۲۷۰۰ بود یکماه شد ۵۲۰۰ولی برادر زادم ۳۵۰۰ بود یکماه شد ۴۶۰۰ . بنظر من به دنیا بیاد ریز باشه راحتتر زایمان میکنی تا تپل

تپل که نیست معمولی حساب میشن ، من پسرم سه کیلو کامل دنیا اومد ریزه میزه بود

نه عادیه ۳ کیلو

پسر من ۳/۶۵۰ بود و ریییییز
تازه بعد چهل روز یکم خوب شد

دوست من ۴ کیلو بود بچش بازم ب نظرم خیلی کوچولو بود

دختر من ۳و۳۰۰ بود یه ریزه میزه بود

متوسط هست

اررههه

من یادمه خواهرم ۳۷۰۰ بود اره تپلی بود عکساش هست لپ داشته یه عالمه

آره عزیزم

نینی من ۳۴۰۰ بود

تصویر

بعضی بچه از همون اول استخونشون درسته بعضیام همش گوشته‌😂اونا اکثرا سورت تپلی دارن

ن تپل نیس ولی بدم نیس بهتره تا زیر ۳کیلو باشه

بعضی بچه هادیدم مثلا سه کیلوعه بعد ماشالاصورتاشون انقد تپلی و لپ لپیه ک نگووو ادم فک میکنه چهارکیلوعه😐نمیدونم داستانش چیع

فعکککک نکنم😂

دختر من سه به دنیا اومد اصلا تپل نبود

اره تا دنیا بیاد ۴ میشه 😂

سوال های مرتبط

مامان 💫نور زندگیم✨ مامان 💫نور زندگیم✨ ۶ ماهگی