برای کلاس چهارمی یکم زوده ولی خب اگه خودش میگه بزنید چون به قول خودتون ممکنه خودش این کارو بکنه
براش کرم موبر یا اسپری موبر بگیرید که خودش بی دردسر استفاده کنه
تیغ یا ژیلت موهاشو زبر میکنه و حیفه از الان زبر بشه
من ازدواج کرنی موهامو میزدم😂🤣🤣😐😐😐تباه بودم کلا
اگرم زدی اسپری مو بر بخر ژولیت سیاه و زبر میکنه
خیلی خیلی زوده بابا
خب نمیفهمم اگر براش شیو کنی چه ایرادی داره؟
کلاس چهارمه؟
من جات بودم میرفتم میپرسیدم ازچه سنی میشه لیزر کرد بعد بهش میگفتم صبر کن ببرمت لیزر
کرم موبر خوبه
کلاس چهارم یکم زوده داره به بلوغ میرسه یعنی
دیگ موی زاید باید زده بشه حالا تو هر سنی چه خوب که باهات راحته نمیخوای که بچه پشمالو بشه بزن هرجا داره
خب چه اشکال داره بزن براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.