بسم الله الرحمن الرحیم
اول اینکه قبلش جوجه یا کوبیده بزن
چون قراره مدت زیادی گشنه تشنه بمونی حداقل 12ساعت
دوم اینکه با خودت لباس ببر تاپ شلوار راحتی، ساحلی
شرت ببر نوار بهداشتی بزرگ ببر زیر انداز ببر، محافظ دور کاسه توالت فرنگی ببر شیاف ببر منتظر بیمارستان نشین بهت بده
عمل یه ربع زمان میبره، شاید بعد بیحسی حالا تهوع بهت دست بده طبیعیه اگ معدت خالی باشه بالا نمیاری فقط چندتا عق خشکی میزنی، بعد ک بچه رو دنیا اوردین یه ساعت ریکاوری هستین تو این تایم پرستار میاد بچه رو میاره سینه رو ماساژ میده با خوش رویی کمک میده بچه شیر بخوره هرچند کم و ناچیز، بعد میبرمت بخش همه میریزن دور و ورت بیجونی بیحالی ولی حالا با دیدنشون بهتر میشه... بعد چند ساعت ک بیحسی پرید میگه باید راه بری، اولین راه رفتن خیلی وحشت داره سوزش و درد بخیه نیس، انگار میگی کمرت چسبیده ب تخت،خیلی از درون عاجزی ک هرچی بیشتر راه بری راحت تری ب مرور درده کمتر میشه
تا اومدی خونه یه دوش آب گرم بگیر بدنت حال بیاد من با مامانم رفتم اون حمام و خیلی خوش گذشت مثل بچگیام نازم میکرد نگرانی تو چشاش بود
کلا حسش خیلی خوبه همه جاش پر از عشقه
فرقی براوسایل نیست هرچه نیازت هست ببر شرت ونوار بهداشتی براخودت ازاون بزرگا کوچیکا کفاف نمیکنه پتووحوله وشامپو وپوشاک ودستمال چندتا لباس کلاه برابچه چیزهای واجبوببر یه روزبیشتربیمارستان نیستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.