خوردن قرص استامینوفن ۵۰۰ضرر دارع ایا؟

۵ پاسخ

نه گلم در صورتی که 325جواب نمی‌ده 500ساده بدون کدوئین بخورین

500ساده هم زیاده نباید زیاد مصرف شه عزیزم به من حتی برا درد کلیه هم فقط 325میدادن میگفتن دوزش ازین بالاتر نره

بله ضرر داره باید ۳۲۵ بخوری بدون کدئین

والا من نصفشو خوردم ی بار

ن بخور عزیزم منم بخاطر گاهی سردرد میشم دکترم بهم داده

سوال های مرتبط

مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۵ ماهگی
مامان دونه هل💙💎 مامان دونه هل💙💎 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته بیستم بارداری