نه گلم در صورتی که 325جواب نمیده 500ساده بدون کدوئین بخورین
500ساده هم زیاده نباید زیاد مصرف شه عزیزم به من حتی برا درد کلیه هم فقط 325میدادن میگفتن دوزش ازین بالاتر نره
بله ضرر داره باید ۳۲۵ بخوری بدون کدئین
والا من نصفشو خوردم ی بار
ن بخور عزیزم منم بخاطر گاهی سردرد میشم دکترم بهم داده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.