۱۰ پاسخ

من سرماخوردم دکتر استامینوفن ۵۰۰بهم نوشت

نه ضرر نداره. برا منم دکتر نوشته بود

نصفش کن بخور

نصفشو بخور

ساده۳۲۵بخور

نصفش کن میشه ۲۵۰ بخور

نصفی بخور سااده

نصفش کن بخور

کمتر بخور
ساده هم باید باشه

کمتر باشه بهتره گلم

سوال های مرتبط

مامان دلانا و دیان مامان دلانا و دیان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی