۳ پاسخ

والا منم خیلی دوست دارم کهنه بزارم .علاوه بر گرونیه پوشک به قول دوستمون به پاهاش هوا بخوره بچه .ولی هر چی میبندم مدفوعش میزنه بیرون

من حوصله شستن ندارممم

اره هوا میخوره طفلی ها همش پوشکن

سوال های مرتبط