من این بچه ارو خیلیییییی میخاممممممممم🥹🩷

تصویر
۳ پاسخ

خدا حافظ و نگهدارنده تموم بچه ها باشه🙏🏻
خدا حفظش کنه نی نی شما رو هم عزیزم
مهر بچه هر کس رو خدا یه جوری تو دلش قرار میده که هرچقدم اذیتمون کنن بازم دلمون ضعف میره براشون
هیچکس نمیتونه مثل مامان بچه ناز بچشو بخره الهی که سایه همه مامان و بابا ها رو سر بچه هاشون باشه تو این وضع🙏🏻

نازیییی😍😍😍

ماشاالله عزیزم خداحفظش کنه 😘

سوال های مرتبط

مامان پرنسا 🩷🌸 مامان پرنسا 🩷🌸 ۷ ماهگی
مامان پرنسس(نِلا👼🏻🩷) مامان پرنسس(نِلا👼🏻🩷) ۱۷ ماهگی
مامان دلانا🎀 مامان دلانا🎀 ۶ ماهگی