خانوما مولتی و د۳ رو تا کی چند ماهگی باید استفاده کنیم تا آخر هستش؟

۵ پاسخ

فدات.

برا منم رفتم باز نوشته مولتی یروز درمیون ویتامین د هروز

مولتی رو من قطعش کرد دکتر ولی دی رو میخورم بعده زایمانم احتمالن بخورم بدن ضعیف میشه

آره عزیزم من فعلا میخورم باز نوشته برام

د3 رو تا اخر باید بخوری مولتی رو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان کوپولی💙 مامان کوپولی💙 ۴ ماهگی