۱۲ پاسخ

خداکنه یا به همه زیر۲سال بدن یا اصلا به هیچکس ندن

طرح یسنا ام از وقتی که جنگ شده نمیدن

نه عزیزم به ماهایی ک بچه هامون آذر ۱۴۰۴ ب دنیا اومدن هم تعلق نمیگیره. چه برسه به سال های قبلش

بله ۱۴۰۵ هست به ما تعلق نمیگیره

ما نا امید
۴۰۵ ها امیدمادر

💳 اجرای طرح کارت امید مادران به اریبهشت‌ موکول شد

دبیر ستاد ملی جمعیت:
طرح ملی «کارت امید مادر» که قرار بود از فرودین آغاز شود، از ابتدای اردیبهشت به منظور حمایت مادی و معنوی از خانواده‌های دارای فرزند نوزاد از اردیبهشت‌ماه اجرایی خواهد شد.

#اخبار_خوزستان را دنبال کنید 👇
@KhuzstanNews

به مادرانی که فرزندزیر۲سال دارن تعلق میگیره،من برج۹و۱۰و۱۱نفری۵۰۰براش ریختن برج۱۲واسش۶۵۰ریختن

نه برا نوزادان کم بضاعت متولدفروردین به بعده

من ک ۱۹اسفند زایمان کردم هم فک نکنم بدن چ برسه ۱۴۰۳

دختر من ۲۳ اسفند دنیا اومد نامردیه بهش نمیدن

فقط ١٤٠٥

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان دلوین و ویهان✨ مامان دلوین و ویهان✨ ۶ ماهگی