خداکنه یا به همه زیر۲سال بدن یا اصلا به هیچکس ندن
طرح یسنا ام از وقتی که جنگ شده نمیدن
نه عزیزم به ماهایی ک بچه هامون آذر ۱۴۰۴ ب دنیا اومدن هم تعلق نمیگیره. چه برسه به سال های قبلش
بله ۱۴۰۵ هست به ما تعلق نمیگیره
ما نا امید
۴۰۵ ها امیدمادر
💳 اجرای طرح کارت امید مادران به اریبهشت موکول شد
دبیر ستاد ملی جمعیت:
طرح ملی «کارت امید مادر» که قرار بود از فرودین آغاز شود، از ابتدای اردیبهشت به منظور حمایت مادی و معنوی از خانوادههای دارای فرزند نوزاد از اردیبهشتماه اجرایی خواهد شد.
#اخبار_خوزستان را دنبال کنید 👇
@KhuzstanNews
به مادرانی که فرزندزیر۲سال دارن تعلق میگیره،من برج۹و۱۰و۱۱نفری۵۰۰براش ریختن برج۱۲واسش۶۵۰ریختن
نه برا نوزادان کم بضاعت متولدفروردین به بعده
من ک ۱۹اسفند زایمان کردم هم فک نکنم بدن چ برسه ۱۴۰۳
دختر من ۲۳ اسفند دنیا اومد نامردیه بهش نمیدن
فقط ١٤٠٥
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.