اوف من ک داد زدم هم موقع وصل کردنش هم موقع کشیدنش 😭🤣 الان همه ترسم از زایمان همون سونده لعنتیه
سوزششم کمه ترسناک نیست
درد نداره فقط یه سوزش کوچیکه
یه کم میسوزه
دردش مثل یه لحظه آمپول زدنه از الان بهش فکر نکن استرس به خودت نده
والا برای منکه نه درد داشت نه سوزش بستگی داره اگه خودتو سفت بگیری دردت میاد
من راستش خیلی اذیت شدم خیلی سوزش داشت..این دفعه تصمیم گرفتم ازشون بخوام بعد از بی حسی برام سوند وصل کنن
درد نداره ک بی موادی موقه گذاشتن میریزین اصلا حس نمیکنی
من شنیدم میگن درد نداره
اصلا نخواه ک بدونی
من که سزارین بودم تو بیحسی واسم گذاشتن نفهمیدم اصلا
درد نداره اصلا نگران نباش
منم دقیقا میخوام بدونم
اصلا درد نداره فقط اولش یه سوزش کوچیکه
عزیزم اگر میخوای سزارین کنی بگو توی بیهوشی یا بیحسی برات بزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.