عزیزم برای اینکه راحت وزن کم کنی فقط این دو تا کارو بکن قند و شکر ونون سفید رو کاملا حذف کن دوم چربی غذاتو کم کن رو حذف کن ببین چقدر راحت تو یک هفته دو سه کیلو کم میکنی من تو باردادی ۳۰ کیلو اضافه کردم تو ۸ ماه با این روش بدون ورزش راحت ۳۰ کیلو رو کم کردم
قبل از اینکه روغنبرنج رو بدی واسه خودت جدا کن بعد رو بقیش روغن بده
سرخ کردنی رو خیلی کم کن بیشتر سعی کن سیبزیجات و سالاد تو بشقابت باشه تا برنج
عسل و خرما رو جایگزین قند و شکر کن چای میخوری با خرما یا عسل یا توت و کشمش بخور هوس شیرینی میکنی خرما بخور
مه زیاد نخوردی گلم …
چون خودم رژیمم که میگم
ولی کمپوت اینا سعی کن ۱عدد همبخوری کافیه
اجیل که نیاز هس کلا…
کالری شمار نصب کن عذاب وجدان نگیری😉
من دارم راضیم اسم برنامه فیت نوشش هرکس ببینم معرفیش میکنممحشره
اگر میخای وزن کم کنی سعی کن سالم بخوری مثلا همون شکلات و شکلات تلخ بخور کمپوت پر از قند روزی یه میوه طبیعی بخور قند مصنوعی و تنقلات و سرخ کردنی و به صفر برسون و سبزیجات و چیزای کم کالری که سیرت کنه بخور
نوش جانت گلم
خوردی نوش جانت بشه
فکر هیجی نکن بخور دنیا دو روزه گلم😉😊😊
عزیزم زیاد نخوردی اما چرا کالری شمار زیره رو نصب نمیکنی؟ راحت متوجه میشی چقدر باید بخوری کم خوردی یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.