۹ پاسخ

سیر بخور😅
من تعطیلات عید شمال بودم روزی شاید یه حبه سیر تازه میخوردم فشارم اومد رو ۱۰ از ۱۳
البته آسپرین ام میخورم
ولی خب یکم معده رو اذیت میکنه دگ

داروهاتو سرموقع بخور استرس و هیجانات فشارو بالا میبره.نمک روغن کم کم کن.منم سال۴۰۳ یهوفشارم۱۹ رو۱۳ میشه پسرم۳۲هفتگی از دست دادم و سزارین اورژانسی شدم.ولی الان۸هفته باردارم و سه ماه قبل دارو مرتب میخوردم الانم شبی یکی میخورم.خداروشکر۱۱ رو۸نگهش داشتم.من واسه فسارم تحت نظر دکتر قلب هستم.یعنی هربار ویزیت میشم هم زنان ،هم قلب میرم.

وای يعني قراره چیزی بشه منم روزی دوتا قرص فشار میخورم با قرص آسپرین 😭😭

سعی کن غذاهاتو بخارپز وآبپز بخوری بدون نمک
استرس و ازخودت دور کن کلا
انشاالله اینسری بسلامت بغل میگیریش
منم بخاطر فشار و مسمومیت بارداری ۲۹ هفته زایمان کردم و دخترم و از دست دادم 💔

لیمو بخور یا آب لیموکنار غذا سیر هم بخور خیلی خوبه فشار رو میاره پایین

عزیزم کنار قرصات سعی چیزایی ک فشار و پایین میاره استفاده کنی الان گوجه سبز فصلشه بخور کیوی میگن فشار میاره پایین خیار بخور گریپ فروت میگن خیلی عالیه برای فشار بارداری آب زیاد بخور استرس اصلا نداشته باش

آب انار بخور فشار پایین میاره عزیزم

گلم هر روز لیمو تازه بخور نمک و شوری اینا رو کلا قطع کن تحت نظر باش ایشالا اینبار بارداری سالمی رو میگذرونی اغلب مادرا مشکلاتی دارن مثلا من قند دارم هرکسی یه مشکلی استرس خودش سم هست دمای بدنت رو هم گرم نکن گرما باعث میشه فشار بالا برع

نمک رو کلا قطع کن … غذا کاملا بی نمک باشه … قرص فشار رو هم به موقع بخور ….

سوال های مرتبط