۲ پاسخ

حجم شیر دهیش رو کم کن عزیزم ، بعدشیر دهی ۲۰الی ۳۰مین بالا نگهشدار و تکونش نده زیاد . تو خواب هم شیب بده به بدن و سرش . از پستونک استفاده کن تا اگه ولع مکیدن داره رفع بشه .اگه شیرخشکیه یا ای ار بگیر یا همون شیر ساده رو غلیظ درست کن . آخرش دیدی خوب نشد ببرش دکتر که خدایی نکرده بدتر نشه رفلاکسش . البته ای ار رو با تجویز پزشک بگیر بده بهش سرخود نده

هم شما اذیت میشی و هم نینی

سوال های مرتبط

مامان روژان و خواهرش مامان روژان و خواهرش ۵ ماهگی