۲ پاسخ

شیر پاستوریزه چون تو حرارت خیلی زیاد میجوشونن ما دوباره بجوشونیم باکتریش دوباره فعال میشه نباید بجوشونی باید بزاری هم دمای محیط بشه

ESL چه ربطی ب بدون لاکتوز داره؟!

سوال های مرتبط