خانما ازم لخته اومد خطرناگه؟؟؟

۷ پاسخ

اره طبیعی نیس برو بیمارستان

مطمئنی لخته بوده یا خون با ترشه بوده فرق دارن باهمااا

هماتوم هست خونریزی هم داری؟

چرا اخه؟برو دکتر سریع خبر بده باز

باید سریع بری دکتر

اره طبیعی نیست

برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان سید مجتبی مامان سید مجتبی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسري مامان پسري هفته سی‌وپنجم بارداری