برا دلدرد نوزاد 20روزه گریمیچر خوبه بدیم بجز گرمیچر چی خوبه

۴ پاسخ

قطره اینفاکول عالیه

ماساژ دورانی با روغن بادوم و زیتون هم خیلی ارومش میکنه

نفخ داره رازیانه بدین . ب بچه ماساژ بدین شکمش با پاهاش . ک پیپی کنه راحت بشه

کولیکز،کولیکد اینا خوبه

سوال های مرتبط

مامان مهرسا افرا مامان مهرسا افرا ۸ ماهگی
مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گردو 🩵 مامان گردو 🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هلن مامان هلن ۳ ماهگی
مامان Emad💙 مامان Emad💙 هفته سی‌وچهارم بارداری