۲۱ پاسخ

قطعا روشویی...چون راحتتره

توی دسشویی سه پایه درست کردیم شلنگو میزارم بهش راحت میشورم .

فعلا روشویی چون هنوز دمپایی نخریدم براش. میخوام دمپایی بخرم با شیلنگ بشورمش. جدیدا خیلی تو روشویی شیطوونی میکنه و کمرمم درد گرفته

هیچکدوم
از روز اول آفتابه گذاشتم تو حموم
شلنگ میذارم تو آفتابه
میشورمش

جیش‌ باشه‌روشویی پی پی باشه تو حموم ی تشت گذاشتم مخصوصا شستن پی پی تشت گذاشتم رو صندلی حموم‌زیر شیر اب تو‌تشت می‌شورم بعدم‌تشت خالی مکنم‌تو‌ چاه

کوچولو بود تو روشویی الان توحمام

من پایین با شلنگ

حمام

دمپایی پاش میکنم تو حموم میشورمش

حمام.

الان ک وایمیسه میبرمش دسشویی با شلنگ میشورمش

اگه زیاد باشه با شلنگ پایین میزارم تو آفتابه کم باشه روشویی

حمام میشورم

روشویی چون کمر دردم نمیتونم سر پا بشینم

تو حموم

تو حمام

تو حموم

روشویی اتاق خودمون بزرگه اونجا میشورمش بعدش تمیز میشورم
روشویی سرویس سالن که مهمون هم میره اصلا نمیرم که کثیف نشه

من تو روشویی

روشویی نه پایین می‌شورم با شیلنگ تشت اگر تشت نباشه باز همجا رو باید بشورم از سر نو

شلنگو میزارم تو افتابه پایین میشورمش

سوال های مرتبط

مامان محمدآمین🍩🍭 مامان محمدآمین🍩🍭 ۱ سالگی