۱۸ پاسخ

خیلی خوب بود
سری هیچی نمی‌فهمی
اون آمپول اصلا درد نداشت اصلاااااا
بعدشم همه میگن کمر درد داشتیم من اصلا نداشتم و ندارم
فقط سرتو زیاد تکون نده سر درد نگیری
یه اولین راه رفتن درد داره
که قابل تحمله
و پمپ درد حتما بگیر خیلی تاثیر داره

شاید خیلیا تجربه بد داشته باشن از سزارین نمیخوام تعصبی راجع بش حرف بزنم. ولی واسه من که از برش زایمان طبیعی و معاینه هرچندوقت یبار و درد زیاد و… وحشت داشتم سزارین بهترین انتخاب بود. از سوزن بیحسی سزارین میترسیدم که دردش از یه آمپول توی باسن هم بنظرم کمتر بود. فقط یه سوزش خیلی خفیف داره. بعدشم پمپ درد گرفتم و اصلا دردی حس نکردم. خودشونم گاهی شیاف میدادن. اینکه میگن بخاطر اون آمپول بعدش کمردرد میگیری هم من فعلا نداشتم. حس میکنم اونایی که کمردرد میگیرن بخاطر اضافه وزن و یسری چیزای دیگه‌ست. در کل راضیم از اینکه رفتم سزارین

مامان آرن پیش کی میخوای سزارین بکنی؟دکترای اندیمشک قبول نمیکنن که🥲

دردش دقیق مثل پریودی بود واسه من
با شیاف آروم میشدم سریع
فقط سرساعت حتماا بذار ک دردت شدید نشه
اولین بارم دوتا شیاف بذاری

هیچ اذیت نمیشی پریسا
اصلا سوند درد نداره اون ماساژ هم درد نداره تو بی حسی بگو انجام بده واست
امپولشم اصلا درد نداشت درحد همون امپولیه ک میزنیم .
من پمپ درد نگرفتم با شیاف آروم میشدم و اصلا درد نداشتم
۱۰ روزگی ک بخیمو کشیدم هم سرپا شدم همه کارامو خودم کردم
بخیه رو ک کشید هم اصلا درد نداشت ی ثانیه بود😀
فقط شاید واسه بلند شدن راه رفتن اذیت بشی ک طبیعیه بلاخره شکم پاره شده
استرس نداشته باش ایشالا بسلامتی زایمان میکنی آرن کوچولو صحیح و سالم میاد بغلت🩵

من هیچی نمی گم چون به شخص اذیت شدم

ی کلمه عالی بود خداروشکر ک سزارینی شدم وخدا خیر بده اولین دکترمو ک نزاشت ماما منو ب امید امپول نگه داره و گفت اخه این جون داره ک نگهش داشتی خودش بردتم اتاق عمل قوربونش برم

من چسبندگی داشتم خیلی درد داشتم بعد عمل یعنی جونم داشت درمیومد از درد خیلی سخت بود برام ان شاءلله این یکی خدا بدادم برسه 💔🥹

بدن تا بدن فرق میکنه

عالی عالی یعنی دردش یک دهم طبیعی نیس
من یک روز دردطبیعی کشیدم اخرش سر اورژانسی شدم

منم همش استرس اینارو دارم
یه روزی پیش دکتر خودم بودم زنی اونجا بود میخواست بخیه هاشو در بیاره
منم ازش پرسیدم گفتم سزارین سخته؟ گفت خیلی گفت اون امپولی ک میزنن درد داره من از اون موقع دیگه به سزارین فکر نکردم🥺

تجربه ی واقعیم اینه با طبیعی دردش فرقی نداره..سز ۳ روز درد خیلی شدید مسکشی طبیعی چندساعت درد وحشتناک

آمپول بی حسی اصلا درد نداره
راه رفتن و زود سرپا شدن بستگی به بدن هر نفر داره
وقتی شکمو میان فشار میدن واقعیت رو بگم خیلی درد داشت برا من
اتاق عمل هم خودشون همه جوانب رو می‌سنجن مشکلی پیش نمیاد ان شا الله
جای بخیه ها یه خورده اولش درد داره میسوزه ولی اوکی میشی
فقط مواظب باش و به خودت فشار نیار بخیه هات جوش بخورن من تجربه بدی دارم

من اولی داغون بودم داغون این یکی خیلی زودتر رو پا شدم خیلی ولی چون بی حسی گرفتم عوارضش بیچاره شدم

دردش قابل تحمله حتی بدون پمپ درد ، همه چیش خوب بود هم آمپول بیحسی هم سوند هیچ مشکلی نداشت فقط متاسفانه من رو تو ریکاوری آوردن خونریزی شدید کردم ماساژ شکمی که دادن بشدت اذیتم کرد امیدوارم شما بعدش مثل من نشید

هیچ دردی نداره
نه امپول بی حسی درد نه عوارض داره
فقط اولین راه رفتن و پایین اومدن از تخت یکمی سخته
بعدش عالی میشه همه جی
از روز دوم به بعد هیچ دردی حس نمیکنم
مخصوصا اگر شیاف بزاری
من استامنیوفن ۵۰۰ میخوردم در این حد دردم هیچ بود

اره عزیزم تو تاپیکم زدم جز به جز شو بخون
اگر سوالی هم داری بپرس جوابتو بدم 🥰🌹

من سر اولی واقعا عالی بودم از روز اول هم سر پا بودم .....ایشالا دومی هم اونجوری میشم .....بستگی به بدنت و دکترت داره اگه دکتر عمل رو خیلی طولانی نکنه و باهات ور نره دردت کم میشه و البته اگه ناز نازی نباشی 😊

سوال های مرتبط