۹ پاسخ

من ۳۷ هفته بودم زایمان کردم ۳۱۰۰بود

من ۳۶هفته زایمان کردم بچه اولم رو
پسرم ۲.۶۲۵بود

من دخترم۲۷۰۰ب دنیا اومد

واسه من ۳۷هفته۵روز ۲۷۰۰. ۳۸هفته۴روزبه دنیااومد۲۸۵۰

دوستان من تو۳۲هفته وزن بچم ۱/۵۰۰دکتر میگه نرمال من حس می‌کنم وزنش کمه میخوام سزارین کنم

خب سزارینی لیدی میل بخر از داروخونه بخور عزیزم وزنش زیاد میشه
من فق یه هفته یه قوطی خوردم
وزن دخترم خوب شد البته خوبم بود
بعد دیگه نخوردم چون طبیعی زایمان میکردم وگرنه پاره میشدم😂همینجوریشم کلی بخیه خوردم

برا من ۳۶هفته دخترم ۲۶۰۰بود
هفته ۴۰زایمان کردم ۳۶۰۰بود

من ۳۶ هفته ۳ کیلو بود ۳۹ ب دنیا اومد ۳۳۰۰ بود

من ۳۱هفته ۱۷۵۰ بود
امروز رفتم ۳۸ هفته و ۳ روز ۳/۵ کیلو بود
ولی میخوردم ها

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۰ ماهگی