بستگی داره کدوم به بچه بسازه،من به دخترم گیگوز دادم دلپیچه شدید و یبوست گرفت.
اپتامیل
هر کدوم که به بچه بسازه خوبه عزیزم...
پسر من گیگوز میخورد چون حاوی پروتئین گاوی هست به شیر حساسیت نشون داد و کل صورتش جوش زد بردم دکتر گفت به شیرخشک گیگوز حساسیت پیدا کرده شیرش رو عوض کرد ببلاک نوشت براش الان چند ماهه ببلاک میدم و واقعا راضی ام...مونده کدوم شیر به بچت بسازه
اپتامیل ۱ بهش میدادم چون رفلاکسی بود بدتر میشد ببلاک آی آر دادم جدید دکترش گفت چون بهتر شده ببلاک ۲ بده بهش از روزی که بهش میدم شکمش روزی۵بار کار میکنه خیلی نق میزنه
من گیگوز میدم به بچه هام. خودمم نوزاد بودم مامانم بهم گیگوز میداده
گیگوز میدم میگن برا یبوست خیلی خوبه
زود هضمه وزن دهیشم معمولیه نه کمه ن زیاد اهنم زیاد داره انگاری
من گیگوز رو نمیدونم ولی از ببلاک خیلی راضی ام
من ببلاک میدم اصلا برای بچه من خوب نیست میخام تغییرش بدم گیگوز بدم بهش
من گیگوز میدم
ببلاک عالیه
گیگوز چون اهنم توش داره
هرکدوم ک بسازه به بچه دوتاش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.