۱۴ پاسخ

با اینجور رژیم بنظرم آدم زود زده میشه و ول می‌کنه از غذای خودتون بخور ولی کم....نوش جانت عزیزم

نوش جان
لعنت بر چاقی

کو غذا من که غذایی نمیبینم 😂

رژیم خر است😩

قارچ چ جوری درس کردی

منکه گشنم بود آخر شبی نیمرو زدم بر بدن😂

این پروتئین نداره ک

نوش جان سه تاش خیلی سرده یکم کنجد یا چیزی که طبع اش گرم کنه حتمن بخور

دیروزو رژیم فست گرفتم نتونستم امروز فقط۱٠ تا شیرینی خوردم من عوض دیروز در اومد من اراده ندارم وزنم ۸٠ قد ۱۶۲

نه تنها لاغرنمیشی بااینجور خوردنا خیلی زود کشنت میشه ولعت ب خوردن زیادمیشه.هرچیزی ک میپزی بخور فقط ب اندازه وکم

منم رژیمم
قارچ هارو چ جوری درست کردی

همه‌ این روزا در حال رژیمن چرا!! 🫠
فکر کنم فقط من ۴۵ کیلوام🤣

منم رژیمم از ۷۲رسیدم ۵۹ دلم میخواد ۵۶بشم نمیتونم انگار انگیزه ندارم

نوش جونت عزیزم عیب ندارههههه میگذرع
چند کیلویی؟؟

سوال های مرتبط