۱ پاسخ

والا پسر من دوبار توی برج قبلی ویروس رو گرفت امروزم صبی استفراغ داشت بعدم اسهال دیگ هیچی ک الان تب داره دلش درد می‌کنه همش گریه نق

سوال های مرتبط

مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌ونهم بارداری