عزیزم اصلا ترس نداره من دوهفته پیش انجام دادم با بیهوشی بعدش درد پریودم نداشتم حتی، کلن یه رب طول میکشه
اصلا نترس سه روز پیش انجام دادم سرپسرمم هیجده هفته انجام داده بودم عمل راحتیه فقط بعدش یکم درد پریودی و لکه بینی هس
منم انجام دادم ترس نداره اینجوری خیالت راحت اتفاقی نمیوفته
نترس عزیزم منم پساری دارم مراقبت کن طوری نمیشه
هیچی استرس نداشته باش عمل راحته ولی بعدش مراقبت میخواد من با وجود ایکنه دکتر گفت استراحت نسبی ولی هیچ کارانجام نمیدم پیش مامانمم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.