خانوما سرکلاژ دارم میترسم

۵ پاسخ

عزیزم اصلا ترس نداره من دوهفته پیش انجام دادم با بیهوشی بعدش درد پریودم نداشتم حتی، کلن یه رب طول میکشه

اصلا نترس سه روز پیش انجام دادم سرپسرمم هیجده هفته انجام داده بودم عمل راحتیه فقط بعدش یکم درد پریودی و لکه بینی هس

منم انجام دادم ترس نداره اینجوری خیالت راحت اتفاقی نمیوفته

نترس عزیزم منم پساری دارم مراقبت کن طوری نمیشه

هیچی استرس نداشته باش عمل راحته ولی بعدش مراقبت می‌خواد من با وجود ایکنه دکتر گفت استراحت نسبی ولی هیچ کارانجام نمیدم پیش مامانمم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماتیار مامان ماتیار هفته نوزدهم بارداری