درد پریود دارم خطرناکه ؟

۴ پاسخ

نه عزیزم ماه درده

اگه با استراحت بهتره و خون ریزی ابریزش نداری نه خطر ناک نیست

درد پریود اوکیه
اگه انقباض شد برو بیمارستان

اگه ادامه دار بود برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان دیار🌏🩵 مامان دیار🌏🩵 هفته سی‌ویکم بارداری