اره قرص خوبیه
برای تنظیم پریودی
برای جوش
برای جلوگیری از بارداری
برای موهای زائد
برای تنبلی تخمدان
فقط فک کنم یکم پف میاره این مدلش
از دکتر بپرس روکین یا دروسبلین بخوری بهتر نیست؟
من داکسی سایکلین میخورم خیلی خوبه
عزیزم کدوم شهری؟ من قبلا میخوردم عالی بودالان پیدا نمیکنم البته زیاد نگشتم دو سه تا داروخونه گفتن نداریم دیگه نمیاد
مامان اناهیتاومیشه بیای
مامان اناهیتا میشه ج بدی
ازاستارت باید شروع کنم تا برسم ب سفیدا رم باید بخورم؟....
من رودماغم خیلی جوش زدم میشه بخورم؟
برای جلوگیری از بارداریه والا جوش چ ربطی داره نمیدونم پکتر پوست نوشته برات؟
فقط موقع پریودی جوش می زنی ؟
عالیه من دو تا بسته خوردم همه ی جوشام رقت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.