۵ پاسخ

طفلی رفلاکس داره که وزن نمیگیره🥺
دکتر نبردیش؟

دخترمنم رفلاکس شدید داره😭😭بمیرم هرچی میخوره بلافاصله برمیگردونه

۱ساعت بگذره دوباره بده وعده های سبک

دختر منم رفلاکس داره من ساعت میزارم هر ۳ ساعت ۹۰تا شیر یا ۴ ساعت ۱۲۰ تا شیر بهش شیر میدم اگه گریه کنم بهش پستونک میدم فعلا با دارو و اینطوری شیر دادن رفلاکس بهتر شده هر روز بالا نمیاره اگه بالا بیار خیلی کم میاره اولاش از دماغش میزد بیرون شیر الان نه

هرموقع خودش تقاضای شیرکرد دوباره

سوال های مرتبط