۴ پاسخ

۵ برای کم خون ها هست بهتره از دکترت بپرسی منم قبلا سقط داشتم الان ۵ میخورم دکترم گفته

سلام عزیزم منم کم خونی دارم دکتر بهم ففول داد به نظرم برو دکتر .البته منو دکتر فرستاد پیش متخصص خون

منم کم خونی دارم دکتر فولیک اسید پنج داده بهم البته از قبل بارداری هم می‌خوردم

بهتره که سر خود دارو مصرف نکنی
فولیک 5 تا جایی که من شنیدم برای یسری افراد خاصه

سوال های مرتبط