۱۲ پاسخ

من اول نسکافه گفت بخورم بچه بیدار نشد بعدش کیک و رانی خوردم بازم بیدار نشد.
روز بعد ساندویچ با نوشابه خوردم خوب تکون میخورد 🤣

من هیچی نخوردم بهم گفتن هیچی لازم نیست

ابمیوه انبه من خوردم
قبلشم یکم راه برو ک بیدار شه
کجا رفتی سونو گلم؟

فقط هرچی که خوردی مثانه‌ت خالیه خالی باشه

خودشون بهت میگن. من یه نکتار انبه یه لیتری گفتن بخورم😑😑

شیرینی کیکی چیزی بخور

خودشون بهت میگن. من یه نگتار یه لیتری گفتن بخورم😑😑

نوشابه بخور

اره بابا خوبه
اگرم بیدار نشد میتونی یه رانی انبه بخوری با کیک که شیرین باشه نینی بیدار شه

انشالله که همه چی عالی عزیزم 😍😍

من ی رانی خوردم بیدار نشد نچرخید دستشو کرده بود😂ی آب انبه خوردم تا چرخید

نوشابه ، کیک ، نوشابه بخور که نی نی بیدار شه تکون بخوره

اب انبه عالیه و نوشابه

سوال های مرتبط