من اول نسکافه گفت بخورم بچه بیدار نشد بعدش کیک و رانی خوردم بازم بیدار نشد.
روز بعد ساندویچ با نوشابه خوردم خوب تکون میخورد 🤣
من هیچی نخوردم بهم گفتن هیچی لازم نیست
ابمیوه انبه من خوردم
قبلشم یکم راه برو ک بیدار شه
کجا رفتی سونو گلم؟
فقط هرچی که خوردی مثانهت خالیه خالی باشه
خودشون بهت میگن. من یه نکتار انبه یه لیتری گفتن بخورم😑😑
شیرینی کیکی چیزی بخور
خودشون بهت میگن. من یه نگتار یه لیتری گفتن بخورم😑😑
نوشابه بخور
اره بابا خوبه
اگرم بیدار نشد میتونی یه رانی انبه بخوری با کیک که شیرین باشه نینی بیدار شه
انشالله که همه چی عالی عزیزم 😍😍
من ی رانی خوردم بیدار نشد نچرخید دستشو کرده بود😂ی آب انبه خوردم تا چرخید
نوشابه ، کیک ، نوشابه بخور که نی نی بیدار شه تکون بخوره
اب انبه عالیه و نوشابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.