۱۴ پاسخ

دلیلش جنگ بود که پتروشیمی و اینا رو زدن دیگه مواد اولیه ندارن و نمیتونن وارد کنن

از جیش میگیرمش بچه باید زود مستقل شه😂😂😂

ما هفته ی پیش همه جارو گشتیم شاید قیمت قدیم‌پیدا شه نشد شوهرم رفت روستا اونجا بوده ولی مرده گفته بجای ۳۶۷تومن ۵۵۰میفروشم😐شوهرم گفت قیمت قدیمه که روش بعد گفته اصلا نمیفروشم میخوام بندازم اشغالی دیگه مجبور شده سه تا ازش بگیره دیگه

من یک هفته پیش هانیز۲۴تایی گرفتم ۳۶۷

همه چی دوباره گرون شده همه چیییی

منم داخل نایلون میزارم
بدم میاد تو سطل بندازم 🤮

خب انقدر جلو جلو میگین ک میشه

چه بد خدایی الان همه چی بالا رفته طلا خیلی عقب مونده مسکن زمین خوردوخوراک همه فضایی رفته بالا طلا نرفته همیشه طلا وزمین ومسکن باهم بالا میرفتن چرا اینطور شده 🥺🥺

چخبر بدی دادی

اره بشدت قیمت نایلون و پلاستیک بالا رفته
مابیبی هم میخواد بشه 980

واقعا؟

حالایه تومن نیست ما ی بی بی ۷۰۰ هستش

چ دخملای خوشلی دارییی خدا خفظشون کنه .
چخبررره اخه الانم بزور میخریم ک

یا ابلفضل خداکنه الکس باشه

سوال های مرتبط