۱۲ پاسخ

من
دفعه اولم قبول شدم
جلسه اول گاز و ترمز نمیدونستم کدومه😂

منم‌علاقه زیادی دارم.دوهفته پیش قبول شدم.۱۲ جلسه خوب یاد میده ولی اگ میخوای زودتر راه بیفتی باید تمرین کنی
به مربی هم‌بستگی داره

من بیشتر از ۱۰۰ جلسه با شوهر بداخلاقم یاد گرفتم😁

۱۲ جلسه رفتم سر ازمون اول رد شدم😐
بعد یک روز با شوهرم رفتم تمرین قبل ازمون قبول شدم

الان هنوز یادمه اما تا مجبور نشم نمیشینم چندباری نشستم فقط
ماشین حلوی دره سوییچ توخونه شوهرم بدون ماشین میره سرکار طرح ترافیکه محل کازش ماشینو نمیبره
اما علاقه ای ندارم بردارم ببرم ماشینو جایی چون از دنبال جا پارک گشتن متتتتننننفرررررررم توی ایام جنگ شهرستان بودیم اونحا میرفتم بیرون راحت چون جا پارک زیااااد بود اینجا توی تهران اصلاااا نیست گاهی خوده شوهرم ب ای جای پارک نیم ساعت ۴۰ دقیقه چرخ میزنه خیابونو و من اصلااا حوصلم نمیکشه

سلام من خیلی دوست دارم برم یادبگیرم ترس دارم هرروز شوهرم میگه باید بری یادبگیری ولی من نمیتونم میگم یهووخراب میکنم اخه ترس بدترازهمه چی...شوهرم راننده ماشین سنکین میگ واس من زشته تو رانندگی نکنی

من پونزده سال پیش گواهی نامه گرفتم،و چون علاقه نداشتم رانندگی نمیکردم،الان یه ماهه رفته رو‌مخم 😁😁دیشب ماشین خریدم،از شنبه میخوام چند جلسه با مربی برم ،تا یکم راه بیوفتم،افتضاحم تو رانندگی😆😆😆😆خدا رحم کنه

کارت ملی و گواهینامه
دقیق یادم نیست چقدر شد ولی با معاینه چشم زیر یک تومن شد

بنظرم کسایی که رانندگی بلد نیستن و میرن و طبق اصول یاد میگیرن بهترهم قبول میشن
من بلد بودم سواری نداشتیم ببین با نیسان میرفتم برای امتحان شهری جلو افسر پیاده میشدم با همون نیسان هم دوبل میزدم ولی قبول نمیشدم🤣🤣بهم میگفتن استرس داری یا یه کاری رو برعکس انجام می‌دادم 😐

من خودم اون زمان که رفتم صفر صفر صفر بودم .ولی چون خیلی علاقه داشتم همون جلسات آموزشش رو رفتم و یه جلسه هم اضافه گرفتم خداروشکر جلسه اول هم قبول شدم و بعدش هم بر ترسم غلبه کردم و نشستم پشت فرمون .بعدش دیگه احتیاط باید کنی و دقت و هر بار تجربه

من ده سال پیش گواهینامه گرفتم همون ۱۲ جلسه رفتم
جلسه اول آزمون هم قبول شدم
هعی چ زود گذشت ماه پیش رفتم تمدید گواهینامم

در حد قبولی برای گواهی نامه یاد میگیره
بعدش دیگه باید
رانندگی کنی تا آروم آروم دستت بیاد
به استعداد شخصی هم برمیگرده
من خودم ترسو بودم
دیر دست فرمونم خوب شد اما خب الانم توی پارک خوب نیستم
چون علاقه ای هم ندارم یاد بگیرم
زیاد حوصله به خرج نمیدم که حرفه‌ ای بشم

سلام عزیزم من تابستون رفتم کلاس هیچی بلدنبودم فقط همون ۱۲جلسه رفتم یه مربی داشتمدکه فوق العاده بدجنس بودمدام بهم میگفت توقبول نمیشی وحرفای ناامیدکننده میزدفقط من۱جلسه قبل ازامتحان شهری باهاش کلاس اضافه گرفتم آیین نامه روباراول قبول شدم شهری روهم باراول قبول شدم بعدازاون نشستم پشت پرایدکه ماشینمون خیلی داغون بودفروختیم دیگه ننشستم

سوال های مرتبط