۴ پاسخ

من کدوحلوایی دخترم خیلی دوستداره،فرنی،حریره بادام،سوپ حتما کدوحلوایی میریزم هم طعم شیرین میده خودشم دوستداره گاهگداری پوره میکس شدشو میدم خالی میخوره

من چند روز پیش کدوحلوایی رو پختم
و پوره کردم بعد بهش کره پوره موز و پودرپسته اضافه کردم دخترم دوست داشت

پوره کدو.فرنی کدو.تو سوپ هم بریز

سوپ 😐😂

سوال های مرتبط

مامان علی اصغروآنیا مامان علی اصغروآنیا ۱ ماهگی