من کدوحلوایی دخترم خیلی دوستداره،فرنی،حریره بادام،سوپ حتما کدوحلوایی میریزم هم طعم شیرین میده خودشم دوستداره گاهگداری پوره میکس شدشو میدم خالی میخوره
من چند روز پیش کدوحلوایی رو پختم
و پوره کردم بعد بهش کره پوره موز و پودرپسته اضافه کردم دخترم دوست داشت
پوره کدو.فرنی کدو.تو سوپ هم بریز
سوپ 😐😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.