۵ پاسخ

عزیزم واسه رفلاکس نیهاد جان چی میدی؟ پسر من رفلاکسش خوب نمیشه اصلا وزن نمیگیره

الان که خوبه آخه

من تازه ختنه کردم اما دکتر تو توضبحاتش گفت اگه چسبندگی بگیره باید ببرم ازادش کنه

بغل هاش بازه ها اینجا چسبیده

تصویر

میبری دکتر میکشه اش چسبندگیش درست میشه

سوال های مرتبط