من با انگشتای پام میارم بالا🤣
والا همش خم میشدم بر میداشتم ولی الان انقد کمرم و لگنم درد میکنه نمیتونم 😩🤧
من نشستن و پاشدن بهم فشار میاد خم میشم بیشتر
بیخیالش مییشم
هیچ کدام با انگشت پا میارم بالا 🤣🤣🤣
مگر اینکه جا نشه لایه انگشت میشینم برمیدارم
میشینم برمیدارم اصلا نمیتونم خم شم🤣
میشینم. ولی انقد نشستم بلند شدم این بغل رانام درد گرفته
بیشتر وقتا با پامبرمیدارم
میشینم
من اول خم میشم بعد میبینم نمیشه میشینم😑
من دوبار باردار شدم تو هردوبار اصلا این چیزا رو رعایت نکردم الانم مگر کمر دردم نزاره خم بشم وگرنه نشستن و بند شدن خیلی برام سخت تره
من خم میشم خواهرم دعوام میکنه میگه کمردرد میگیری چیکار کنم عادت ندارم 😅
خم میشم🥴
ولی دیگه باید بشینم بردارم
نه دیگه بشین بردار😂
من خودم همیشه سرپا برمیداشتم ولی تو بارداری باید بشینی
بعضی وقتا یادم میره خم میشه بیشتر اوقا میشینم
میشینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.