خانوما شما میشینین میچرخین ...یا خوابیده پهلو به پهلو میشین؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

از نظر پزشکی هیچ اشکالی نداره خیلی آروم پهلو به پهلو بشی یکم وسط مکث میکنین بعد میری پهلو دیگه اینکه باید بلند بشی بشینی هیچ دلیل پزشکی و حتی علمی نداره

وقتی خوابیدم یواش پهلو ب پهلو میشم
نمیتونم بشینم اینکارو کنم

من از دکترم‌پرسیدم گفت اروم‌ پهلو به پهلو بشو نیازی نیست بشینی

من چون شکمم درد میگیره وقتی میشینم راحت ترم(با این که سخت تره)

من خوابیده اروم پهلو ب پهلو میشم

من که کلا نشسته میخوابم نمیتونم درازر بکشم. فیبروم دارم اونم بزرگ شده

لگن تو بده بالا بچرخ‌ ، کم کم عادت میکنه بدنت

من میشینم
اگه خوابیده بچرخم عذاب وجدان میگیرم 🥲😂

والا من خوابیده آروم میچرخم نمیدونم کار درستیه یا نه

میشینیم

والا میگن باید بشینی پهلو عوض کنی ولی من حال ندارم همینجوری خوابیده آروم میچرخم

سوال های مرتبط