۱۳ پاسخ

ن‌بابا من میرم رو کمر میچرخم ب پهلو

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح وتركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه
rubika.ir/baby_kides_aroniya كانال روبيكا
۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

نه نیازی نیست بلند بشی ولی موقع‌چرخش هر دوپات کنار هم باشه و باهم بچرخون

نیازی به نشستن نیست خیلی اروم بیفت رو کمر یک ثانیه بعد به پهلوی دیگه بیفت

نه آروم میچرخم اول یکی دو دقیقه روکمر بعد اون دستی که میخوام میرم، اونجوری که هی بخوای بشینی بچرخی هم کلافه کنندس هم رو شکم بیشتر فشار میاد

هردو🥲😅

نیاز نیست بشینی دکترا میگن آروم بچرخی هم اوکی هست فقط بهتره دستتو بزاری زیر شکمت

نه آروم آروم بچرخ بلند نشو.

منم اروم پهلو به پهلو‌میشم

نه اروم پهلو ب پهلو میشم…بارداری قبلیمم همین بود

آره دقیقا

من بعضی وقتی بلند میشم بعضی وقتا هم یواش پهلو به پهلو میشم

اره میشینم بعد میرم رو اون پهلو

سوال های مرتبط

مامان ماهلین کوچولوم مامان ماهلین کوچولوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد