تا ده روز طبیعیه دکتر گفت دخترم ی هفته نکرد الان دیگه هر چهار روز
یه روز پی پی نکنه فوری بایو لایکت میدم درجا میاد پایین پی پی
بله دختر من تو ۲_۳ ماهگیش ده روز یکبار پی پی میکرد ولی وقتی پیپی میکرد اذیت نمیشد پی پیش سفت نبود ولی حجمش زیاد بود چندبار دکتر بردم گفتن شکمش که باد نکرده اذیتم نمیشه مدفوعشم سفت و گلولهای نیست دیگه طبیعیه یبوست نیست بخاطر اینه که روده هاشون هنوز بالغ نشده کم کم درست میشه
بعدش خودش اوکی شد
اره عزیزم تا ده روز اگ شکمش نرمه و اذیت نمیشع طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.