۵ پاسخ

قیمتش خوبه من ازین ست ها گرفتم ۳۳۰۰ البته مخمل جنسش

من بالشت فرم دهی، آغوشی، پتو دورپیچ، پیش بند از دومی گرفتم
تشک ها و بالش هارو خودم دوختم برا همین تشک گارددار و لحاف و قنداق نگرفتم

البته اگه نيني پسره اولي بهتره براش من فكر كردم دختره

دومي خوشكل تره 😍😍😍
برا منم تير ماه دنيا مياد ولي قنداق فرنگي گرفتم يعني بكار نمياد 😢😢

اینم این طرحش

تصویر

سوال های مرتبط

خدایا شکرت😍🌈🤍 خدایا شکرت😍🌈🤍 قصد بارداری