من هنوز نبستم
هنوز لباس هاشو نشستم اگه شستم میبندم دیگه
هنوز اتاق نینیمو نچیدم انشالله ۳۶-۳۵هفته میبندم ساکمو
من ساکو بستم دیشب تکمیل شد
دیشب بستم
من ۳۰بستم هم ساک خودم هم ساک نی نی هم سبد چایی و وردست وقاشق چنگال واینا کلا سه تاست دم در تو راه رو آماده از ترس واسترس چون ده سال پیش دخترم۳۵هفته زایمان کردم یهویی شد هیچی نداشتم خیلی اذیت شدم
۳۵هفته میبندم
من جمع کردم نبستم همین طوری پهنه خخخ
من حال ندارم وگرنه باید ببندم دیگه🤦♀️
هنوز نبستم😂😂
۳۴ ۳۵ میبندم
از 29 میبندم
من تز ۲۵ بستم
من تازه بستم
خواهر ساک جمع کردن کاری داره
بده من نیم ساعته برات جمع کنم
من امشب میخوام ببندم ولی بهتره از ۳۵هفته ببندی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.