من 12 ام
روزهای اخرسخت میگذره ادم چشم انتظاره
منم ۱۶ ان تی زده
منم دکترم گفته ۱۷ یا ۱۸ اردیبهشت
پاهام خیلی درددارن سرپانمیتونم زیادبمونم شبم خواب درست حسابی ندارم
منم ۱۹ ام گفته اگه زودتر نیاد
منم شبا نمیتونم بخوابم
حرارت بدنم انگار زیاد شده همش گرممه
پاهام ورم کرده کمی
راه هم میرم قسمت زیرشکم میگیره
سزارینی؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.