۳ پاسخ

ماله من شانزده بستگی به سنت داره چون من ۲۱سالمه گفت نسبت به سنت غلظت خونت بالاست و باید روزی یدونه اسپرین بخورم

هموگلوبین a1c باید نهایتا ۶/۵ باشه اگه بیشتر از ۶/۵باشه یعنی در خطر دیابتی

دکتر باید بگه.منکه ۱۵/۵ بود بارداری قبلی و بهم نداد آسپرین سقط هم شد ولی نمی‌دونم ب خاطر اون بود یا نه

سوال های مرتبط

مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ودوم بارداری