ماله من شانزده بستگی به سنت داره چون من ۲۱سالمه گفت نسبت به سنت غلظت خونت بالاست و باید روزی یدونه اسپرین بخورم
هموگلوبین a1c باید نهایتا ۶/۵ باشه اگه بیشتر از ۶/۵باشه یعنی در خطر دیابتی
دکتر باید بگه.منکه ۱۵/۵ بود بارداری قبلی و بهم نداد آسپرین سقط هم شد ولی نمیدونم ب خاطر اون بود یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.