۶ پاسخ

دختر منم 😘🥺

اره عزیزم دختر منم همین جوریه

بله عزیزم شیر خیلی مهمه تا دوسال شیر مهمه براش حتی اگه غذا بخوره

آره لیامم هرچقد غذا بخوره بعدش شیرو باید بخوره ،
چایی هس دیگه براشون😂

آره عزیزم
میرانم میخوره
چون شیر از نظرشون غذای اصلی محسوب میشه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی