۶ پاسخ

من صبحونه نمیدم ایشالله از فردا
امروز نهار پوره سیب زمینی و هویج دادم
ساعت۷ هم اوتمیل سیب
الان شاید براش فرنی بپزم تازه بیدار شده تا ۱۲ بیداره حداقل

نوش جونش گل من

من صبحونه پوره هویج ..ناهار پوره سیب زمینی عصری هم پوره ی سیب دادم بعد خوابید ساحل مامانش😍😍❤️

سیب درختی بخار پز دادم

چیه؟؟؟؟

نوش جون

سوال های مرتبط