سلام خوبین.اومدم سونو قلب برام دعا کنین قلب کوچولوم بتپه....

۱۳ پاسخ

ایشالا میتپه قلب فسقلیت🤩🤩

انشالله😍😍😍

انشالله صدای قلبشو بشنوی قند توی دلت آب بشه

انشاااالله

انشالله عزیزم
برا منم دعا کنید چند روز دیگه سونو دارم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ان شاالله عزیزم

انشالله. برای منم دعا کن که بچه دار بشم

امیدوارم با خبرهای خوب برگردی ☘️🌸

انشاالله صدای قلب کوچولوتو میشنوی

انشالللله که سلامت باشه 🙏

انشاالله به امید خدا که همه چی خوبه عزیزم.

انشالله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان کریمی مامان کریمی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجوممد مامان جوجوممد هفته نهم بارداری